keskiviikkona, joulukuuta 29, 2004

Näinkin voi ajatella

Pitkillä työmatkoilla on aikaa miettiä kaikenlaista. Hyvin rattoisa hobby on sanoittaa tunnettuja lauluja uusiksi ja vielä kivempaa on, jos saa sovitettua yhden biisin sanat toisen säveleen.

Otetaanpa vaikka sävel kipaleesta Mäntsälä mielessäin ja laitetaan siihen sanat T. Kansan ehdottomasta klassikosta Raju rockabilly paukkuu. Tässä kohtaa pyydän lukijaa laulamaan itsekseen ja muistamaan, että sävel on Mäntsälä mielessäin:

Raju rockabilly paukkuu
päästä varpaisiin
vaikka mutsi mua haukkuu
mä puren rokkiin kii

Kova svengijengi diggaa
mun meininkii
on tosi mukavaa olla
rockabillypoju like me

(kerto)

Rockabillypoju like me
rockabillypoju like me
rockabillypoju like me
olla rockabillypoju like me

Ansaitsemaansa arvoon päätyy myös fiilistelevien teinien ykköshitti Hey Jude kun siihen sovitetaan sanat kappaleesta Ei oo, ei tuu, tosin aivan kevyesti modifioiden. Ja kaikki mukaan:

Ei oo
ei myöskään tuu
ei tipu lämpöö
enkä sano juu-u-u-uu
Ei mua hilpeet
hidalgot vie minnekään
vaan se on kyllä
nou thänk juuu

Lisäksi Jaakko kulta toimii laittamattoman hyvin vanhojen hyvin pre-terrorisminvastainensota-aikojen terroristiryhmien kanssa:

Bader-Meinhof
Bader-Meinhof
R-A-F
R-A-F
Punaiset prikaatit
Punaiset prikaatit
R-A-F
R-A-F.

Ei mulla muuta.

1 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

HAHAHAHAHA!

Ei mulla muuta. ;)

8:52 ip.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu