tiistaina, toukokuuta 22, 2007

Kaikenlaisia väärinkäsityksiä

Suurin osa teistä ei tiedä lainkaan, mistä seuraavassa puhutaan, mutta hui hai minä siitä.

Erinäisten väärinkäsitysten johdosta on syntynyt käsitys, että yrittäisin ottaa kunniaa asioista, joissa minulla ei ollut osaa eikä arpaa.

Uskon suunnilleen tietäväni väärinkäsityksen kulun ja synnyn ja haluan ilmoittaa olevani pahoillani löyhän turpavärkkini johdosta. Pitäisi opetella muotoilemaan sanottavansa täsmällisemmin.

To whom it may concern: kiitos ja anteeksi. En halua omia ansiota asioista, joissa minulla ei ansiota ole.

3 kommenttia:

Blogger Kami kirjoitti...

Tiesinhän minä heti ettet ole syypää ilmastonmuutokseen, mutten viitsinyt sanoa mitään.

9:37 ip.  
Blogger Brim kirjoitti...

Tuollaiset väärinkäsitykset ovat todella harmillisia. Itsellä on noita tämän tästä. Toivottavasti asiat selviävät.

1:18 ip.  
Blogger Junakohtaus kirjoitti...

Brim,

kiitos. Väärinkäsitystä perattaessa on ikävä kyllä selvinnyt, että koko sotku oli minun syyni. Että osaa hävettää, mutta asianosaisten kanssa on keskusteltu.

2:09 ip.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu