keskiviikkona, marraskuuta 16, 2005

Iskee kuin miljoona volttia

"...suuressa rakkaudessani et laskenut minua alasti kouluun, vaan vedin jalkoihini valon ja pimeän kuin pitkät kalsarit."

Lukekaa se toistamiseen:

"...suuressa rakkaudessani et laskenut minua alasti kouluun, vaan vedin jalkoihini valon ja pimeän kuin pitkät kalsarit."

Ja ettehän tekään voi olla muuta mieltä kuin "...temaattisesti hallittu, särmikäs kokonaisuus. Se haravoi pontevasti ihmistä, jumalaa, uskoa ja epäilyä. Eikä muuten ole tylsä."

Siis että "...temaattisesti hallittu, särmikäs kokonaisuus. Se haravoi pontevasti ihmistä, jumalaa, uskoa ja epäilyä. Eikä muuten ole tylsä."

Auktoriteettiuskoisena ihmisena olen valmis itse ensimmäisenä myöntämään, että minä tässä olen se, joka on tajunnut ihan kaiken väärin.

2 kommenttia:

Blogger Nukapai kirjoitti...

Voi EI. Mista noi sitaatit on?

2:38 ap.  
Blogger Junakohtaus kirjoitti...

Runokokoelmasta ja sen arvostelusta. Sana "väärin" on linkattu. Siitä vaan ihmettelemään. Tyyppi on ehdolla Erkon palkintoon.

10:07 ap.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu