keskiviikkona, marraskuuta 08, 2006

Joskus on viisasta muuttaa kantaansa

Sanoin jo, että en enää tahdo pilkata Käsikirjan viikkokirjeitä, ja olihan minulla ihan hyvät perustelut.

Nyt kuitenkin maestro itse on palannut puikkoihin. Tämä nähdäkseni muuttaa kaiken, sillä


Jos tunnet miehille tarkoitettuja
deittiprogeja kuten DYD, Mysterymethod tai juggler's method...


Niin tämä tyyppi on näiden kaikkien
mestari, opiskellut välillisesti
kaikki järjestelmät ja onnistunut
käyttämään niitä oikein


Hän on suomalainen

Ja hän on ehdottomasti suomen paras!

Hän deittailee vain kahta naista yhtäaikaa

Kuulit ihan oikein

Itse asiassa hän pumppaa vain kahden
naisen kanssa yhtäaikaa


Harvoin yhden,
Vielä harvemmin oman käden kanssa


Niin ja kyllä, puhun nyt tietysti
itsestäni, en ihan vielä sinusta...


... mikä taas kerran pistää tällaisen tavallisen tallaajan ihan polvilleen. Onneksi luvassa on jälleen uusi seminaari, jossa puutteenalaisille miehille opetetaan Romeon ikkari oma itsekeksimä tappovarma metodi, jolla saa pöksyt pois akalta kuin akalta.

Seminaarin lusittuasi sinäkin

Kävelet kaupungilla niinkuin olisit
Don Juan Demarco


Suutelet naista niinkuin olisit Marlon Brando

Nait niinkuin Henry Saari, määrällisesti siis

Joten

Tule mukaan ja lupaan muuttaa
elämääsi paremmaksi, ihanemmaksi
ja lähemmäksi sitä mitä haluat sen olla


Ja muista
Minä minä rakastan sinua ja tuen sinua
koko sinun kehittymisessä


Sinne sitten pojat ilmoittautumaan.

5 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Millainen olisi maailma jossa kaikki miehet noudattaisivat Päivärinnan ohjeita?

Ehkä parempi ettei yritäkään kuvitella.

8:32 ip.  
Blogger Junakohtaus kirjoitti...

Eikä mitä. Two girls for every boy eikä kukaan pumppaisi oman kätensä kanssa.

8:57 ip.  
Blogger anu kirjoitti...

"Ja muista
Minä minä rakastan sinua ja tuen sinua
koko sinun kehittymisessä"

Minusta yllä oleva pätkä on kyllä ihan ykkönen, kaikkine virheineen. Suorastaan messiaanista lähimmäisenrakkautta...

3:01 ap.  
Blogger Arawn kirjoitti...

Junis: Meinaat, että esim. töissä, jos miestä panettaisi ihan hiiirveästi, hänen ei tarvitsisi kipaista vessassa "runkrunk" vaan hän voisi vinkata esim. työkaverilleen, että "jynkjynk"?

8:21 ap.  
Blogger Junakohtaus kirjoitti...

Arawn, ilmeisesti.

Mähän olen ihan vain polvillani Romeon viisauden edessä. En mä tätä voi tietää.

Mutta luultavasti konttorilla voi napata kaksi daamia mukaan ja mennä vessaan pumppaamaan. Meillä tosin töissä on vain yksi nainen, joten kolmanneksi pitäisi ottaa joku noista karvaperseistä, ja siihen mä kyllä en suostu.

10:32 ap.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu