sunnuntaina, elokuuta 12, 2007

Mööt, mööt

Siskot, veljet, jotka olitte viimeksi luonani grillaamassa, ettekä vain te.

25. päivä lauantaina otetaan uusiksi. Ilmaantukaa noin klo 15, paitsi jos joku protestoi niin silloin myöhemmin. Koska olen oikeasti liian köyhä ruokkimaan teidät kaikki, tuokaa jotain mukananne.

Ja, kuten aiemminkin olen sanonut, kuuluisa sisäpiiri käsittänee vain Turistin, joten kaikki, myös sinä, juuri sinä, ovat tervetulleita. Jos et tunne vanhastaan minua tai ketään, laita meiliä osoitteeseen junakohtaus totasielläniinku gmail piste com, niin saat koordinaatit.

4 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Haluuks joku muu tällä kertaa kokata, jos mä toisin vaan juustonaksuja ja bissee? Kas kun olen palannut taas kokkamaan töihin. Suutarit, niiden lapset ja sitärataasilleen.

9:19 ip.  
Blogger Junakohtaus kirjoitti...

Kysymys on lähinnä siitä, kuten viimeksikin, että maltatko sä katsella rauhassa viereltä amatöörien spedeilyä puuttumatta asiaan. Ei kukaan vaadi sua grillinvarteen kokkaamaan, ihan lepo vaan.

Btw seurueen copywriter joutuu aina heittämään vieraskirjaan jotain näppärää, eikä siinä auta yhtään selittää, että mä en ole tottunut tekemään töitä ilman briefiä.

9:28 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ör.

10:15 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Sain toki viestin ja suurella todennäköisyydellä olen tulossa. Kiitos kutsusta!

11:41 ip.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu