maanantaina, syyskuuta 12, 2005

Paljastuksia

Kuten joskus olen kertonut, käytän nimimerkkiä vain, jotta nimelläni hakiessa ei vastaan tulisi muuta kuin työasiaa, ei ainakaan paljoa eikä ainakaan horinoita kenenkään pimppikarvoista eikä muutakaan omituista ja arveluttavaa.

Ja luonnollisesti kuka tahansa asiasta kiinnostunut olisi jo näillä tiedoilla saanut träkättyä minut esiin. Vai kuinkahan monta yli-ikäistä gubbea tänä suvena pääsi Stadin Valtsikan viestintään?

Näin ollen voitte käydä, jos ketä kiinnostaa, yitsimässä kuvia mun fuksiaisista. Mä olen se, joka ei kuulu joukkoon ja sitä paitsi meidän joukkue voitti. Ihailkaa.

Ja kiltit, jos joku tunnistaa, älkää edelleenkään lätkikö sitä nimeä minnekään. Mulla on kuitenkin ihan syyt. Kiitti.

2 kommenttia:

Blogger Nukapai kirjoitti...

On niin hienoo nahda sut noin onnellisena, Agent J. ;)

(Kayppas muuten lukemassa mun blogista esitelmat "vittu, saatana, perkele" ja "On the nature of arrogance in blogging." :) )

7:03 ip.  
Blogger Junakohtaus kirjoitti...

Kiitti. Kyllä mä aika tyytis olinkin siellä. Hyvät hipat oli ja kivaa jengiä.

Pitää käydä kattomassa.

7:13 ip.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu