lauantaina, elokuuta 27, 2005

Tullaan tahoni toimesta suorittamaan

Mulla on oikea opiskelijakortti ja mä syön sillä opiskelijalounaita opiskelijaruokalassa.

Kerkesin tossa jo suorittamaan yhden kurssinkin, kun löysin kesäyliopistosta semmosen tutkintoon kivasti istuvan. Tosta vaan vanha mies rempaisi suit sait sukkelaan kolme ovaria plakkariin.

Tänään menen Suomenlinnaan muiden reippaiden opiskelijoiden kanssa tekemään reippaita opiskelija-asioita. Sitten menemme opiskelijoiden kerhotilaan juomaan opiskelijaolutta ja lopuksi olemme opiskelijoita hönössä. (Mielenkiintoinen juttu muuten: nyrjähtääkö niskat vai nyrjähtääkö niskat kun joka paikka on pimuja täynnä.)

Ja, ennen kaikkea, yhtä ainutta kertaa ei enää tarvitse (pariin vuoteen kumminkaan) tehdä huonompaa reklaamia kuin osaisi, vain koska asiakas ei tajua mitään siitä, mistä maksaa.

Tää on kuulkaa hianoo olla akateeminen. Mä aion opiskella niin saatanan tavalla.

2 kommenttia:

Blogger Mikko kirjoitti...

Meitsi on kauhean kateellinen kaikille joiden ei pariin vuoteen tarvi tehdä huonompaa reklaamia kuin osaisi. Itse aisassa meitsi on kauhean kateellinen kaikille joiden ei tarvitse tehdä MINKÄÄNLAISTA reklaamia. Ikinä.

Toisaalta mulla ON uus tussi. Textmark viissatanen. Paras tussi ikinä. Merkkaa kaiken/märker allt. Taidan lähtee bommaan asiakkaan vessat. HÄHÄHÄÄ!

9:20 ap.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Et sa kylla mikaan vanha oo. Et saa olla, silla sillon makin oon. ;)

10:15 ap.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu