lauantaina, huhtikuuta 14, 2007

Grease

Kun siistii kulmakarvojaan partakoneen tasausterällä, sitä luonnollisesti ottaa kamman ja sillä kammalla penkoo pöheikön ojennukseen ja hurauttaa ajokoneella kamman ulkopintaa pitkin kulmansa siisteiksi (jos et tajunnut, älä välitä, mutta jos olet kokeillut, tajusit kyllä).

Tänään hiffasin, että kun vetäisee kulmakarvat tipalla kosteusvoidetta ensin, ne tottelevat kampaa paljon paremmin ja paljon vähemmällä vaivalla saa naamansa kammattua paljon siistimmäksi.

Mistä saan hakea innovaatiopalkintoa?

7 kommenttia:

Blogger Kami kirjoitti...

Mtäh. Ajaako joku kulmakarvoja, en tiennykkään. Jaksais nyt edes parran ajaa. :P

Mutta ei huono innovaatio. Tuotahan voisi melkein käyttää jopa parran silottelussa sillon kun ei jaksa näyttää apinalta.

7:22 ip.  
Blogger Junakohtaus kirjoitti...

Kuule näitä puskia on pikku pakko siivota. Ihan komeat kulmakarvat, ei siinä mitään, ja isäntänsä ilo ja ylpeys, mutta kyllä niitä silti on pakko siivota.

Partaakin joskus pidin, mutta sen ruokkoamiseen mulla oli tallallinen kone, jolla pystyi tosta vaan hurauttamaan värkin tasapitkäksi.

7:27 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hyvät herrat, kulmakarvaongelmaan on kehitetty ns. täsmätuote jo ajat sitten. Se kulkee nimellä kulmakarvageeli ja sitä saa useamman merkkisenä, mm. Body Shopilta löytyy ihan hyvä.

9:33 ip.  
Blogger Junakohtaus kirjoitti...

Ei mulla ole kulmakarvaongelmaa. Ne kasvaa, mä siistin, ne kasvaa, mä siistin. Täysin ongelmatonta.

(Niin, terve vaan)

10:27 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ja minä kun olen luullut, että naaman kampaaminen on vain urbaania legendaa.

1:53 ip.  
Blogger Kami kirjoitti...

Njoo onhan minullakin tallallinen kone, mutta kun tuo parta kähertyy hirmu kiehkuroiksi. Muutenkin minun karvoilla tuntuu olevan yhteisenä piirteenä se että yksikään haiven ei näytä samaan suuntaan. Sama oli hiusten kanssa. Kasvaessaan ne muodosti sellaisen maailman suorimman afron.

11:31 ap.  
Blogger Annie Wilkins kirjoitti...

Mielestäni puskakulmakarvat ovat oikeasti aika erootillisia.

8:37 ip.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu