maanantaina, elokuuta 13, 2007

Nihkeet chäänssit

14 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Minä sain 56 prossaa. Taisi jäädä kiinni niistä säilykkeistä ja juoksuvauhdista.

8:27 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

39 prosenttia. Oon kauhee lälläri, menisin etsimään äitiä, soittaisin poliisille jne.

Tuulia

9:02 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

62% ilman tuliaseita.

Mutta minä olenkin entinen partiopoika...

11:17 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tarkemmin katsoen mullahan on täällä kyllä kynsilakanpoistoainetta ja hiuslakkaa vaikka kuinka. Niistä saan molotovinpoksuja. Sitten odotan että vihulainen tulee partsin alle ja hä hää!

8:51 ap.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tietääkö joku, mitä siihen olisi pitänyt vastata, kun kysyttiin, mitä teet, jos ulkoa kuuluu mölinää? Kyllä minä ainakin kurkistaisin ikkunasta.

10:22 ap.  
Blogger Paha Kani kirjoitti...

Jos ulkoa kuuluu mölinää, pitää kirjoittaa viiltävä lappunen, jossa kehotetaan tutustumaan taloyhtiön järjestyssääntöihin, terveisin nimimerkki suuri joukko työssäkäyviä naapureita. Tätä lappusta voi sitten lähteä kiikuttamaan alakerran ilmoitustaululle.

Omakotiasumisen kohdalla tilanne on toki toinen.

11:59 ap.  
Blogger Unknown kirjoitti...

Luulen että kannattaa pitää pää alhaalla ja olla hiljaa, etteivät tsombit huomaa että sisällä on syötävää. Siellä taisi olla sellainen vaihtoehto, että "väijyn valmiina pesismailan kanssa".

1:58 ip.  
Blogger IDA kirjoitti...

Milloin tämä järjestetään?

You Have a 67% Chance of Survival!

Itse huijasin tuossa kohdassa ja laiton sen calmly and silently wait jutun. Se nosti mittaria hyvin ja oli ilmeisesti paras vastaus.

Huijasin siis vain tuossa kohtaa, eli koska alkaa?

6:54 ip.  
Blogger Annikki kirjoitti...

Heti kun geenimuunneltu rehu alkaa tuottamaan verenhimoisia mutanttipossuja, jotka muuttavat puremalla kaikki maailman sikatilalliset zombeiksi juuri parahiksi Farmarimessujen aikaan.

3:50 ap.  
Blogger Paha Kani kirjoitti...

Kukas se sanoikaan, että lopun ajat ovat valmistautuneelle juhlaa. Mä vaan toivoisin, ettei .223:t maksaisi niin jumalattomasti.

9:14 ap.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Eivät ainakaan wolfin 223:t kovin kalliita ole.

Valmistautuneisuuden autuudesta olen samaa mieltä. Tutkin parhaillaan keittokirjasta oravareseptejä, jos vaikka tulisivat joskus tarpeeseen. Metsästysaika alkaa joulukuussa.

11:39 ap.  
Blogger Paha Kani kirjoitti...

Ja että mä syöttäisin kullalleni wolffia? Se ei antaisi sitä mulle ikinä anteeksi.

2:32 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hanki venäläinen morsio. Syö kakistelematta mitä vain.

12:23 ap.  
Blogger Paha Kani kirjoitti...

Mulla oli semmonen, mutta me kasvoimme erilleen.

7:16 ap.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu