torstaina, maaliskuuta 15, 2007

Käsi pystyyn

Kun viimeksi olin kondiksessa liikkumaan yhtään mihinkään, istuin spårassa vastapäätä kahta mitä suloisimmin lirkuttavaa, sirkuttavaa ja kihertävää teinityttöä. Minähän en enää pysty pimadzuiqqeleiden ikiä oikeasti arvioimaan, mutta sanoisin karkeasti 15 vaan ei 18.

Toinen kertoi tunnustaneensa tänään kundille X olevansa siihen rakastunut, mutta kundi oli kuulemma vain mennyt vaikeaksi. Myöhemmin paljastui tunnustuksen olleen muotoa

- mä näin viime yönä sellaista unta, että me oltiin tosi rakastuneita toisiimme.

Käsi pystyyn jätkät: moniko olisi oikeasti 16-vuotiaana tajunnut vinkin? (Mä ainakin tunnen yhden kaverin, jolle ihan oikeasti kävi klassinen "Jos sun on kylmä nukkua siellä, niin tännekin saa tulla".)

Näihin kuviin,näihin tunnelmiin.

13 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Touché.. elikkäs laivanupotuspelin termein: osui ja upposi....

12:27 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

No, niimpä. Mutta mitä jos tyttö halusikin vain mennä sieltä mistä aita on matalin...sarjiksessa...sporassa oli asia erikseen.

12:51 ip.  
Blogger anu kirjoitti...

Niin, kyllähän noitakin tapauksia oikeasti on, jossa tyttö lirkuttelee itselleen tutorin liian vaikeissa kouluhommissa avustamaan, vaikkei itse olekaan miekkosesta muuten kiinnostunut. Eräs opikelukaverini ainakin teki juurikin näin hankalien mateemattisten tehtävien kanssa. Tutoriksi joutunut poika oli tyttöön ihastunut, valitettavan yksipuolisesti tosin. Eli joskus tytöt vaan tosiaan yrittävät mennä sieltä mistä se aita on matala...

Tosin itse pyytäisin vastaavassa tilanteessa mielummin apua joltain naispuoliselta väärinkäsitysten välttämiseksi.

1:06 ip.  
Blogger Junakohtaus kirjoitti...

Totta kai niitä on, mutta vielä enemmän on sellaisia tapauksia, joissa tyttö oikein hyvin tietää mitä on tekemässä sekä niiden laskujen että sen kundin kanssa.

Sanoo Panu Höglund ihan mitä tahansa, niin suurin osa tytöistä on oikein kivoja ja toimii pikemminkin tuon mukaan, mitä sinä sanot.

1:10 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

*repskops* :D

Onneks en oo enää 15 vee.

(En yleensä käytä tollasia teinitermejä, mutta tuo on mun all-time favorite).

1:47 ip.  
Blogger Pekka Eskimo kirjoitti...

minulla on surkeampi tarina kuin muilla: olin lähdössä vuodeksi ulkomaille ja tyttö johon oli rakastanut tekee läksiäisissäni päätöksen viimehetkellä. ei lähde kyytiin vaan kysyy voiko jäädä yöksi. mitä minä teen: laitan vierassänkyyn lakanat. hyvää yötä.

Nyhverö on nyhverö. Onneksi ATM-teoriat lohduttaa. se on tyttöjen vika. Minä en vonkaamatta anna.

5:33 ip.  
Blogger Junakohtaus kirjoitti...

pekka,

toi on traagista. Toi on tosi, tosi traagista.

Ei noin. Ei todellakaan noin.

6:14 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Eipä tuo sosiaalinen älykkyys ole teinitytöillä välttämäti sen tasokkaampaa, itselläni 16 vuoden kypsässä iässä pälkähti päähän että "voisiko toi poika vaikka olla vähän kiinnostunutkin" sen jälkeen kun olin sen kanssa vaihtanut sylkeä intensiivisesti noin tunnin verran.

1:16 ap.  
Blogger Junakohtaus kirjoitti...

pyhä sumeus,

viehättävä tarina ja vielä viehättävämpi blogi sinulla. Tervetuloa Hermannin nuorisoseuraan, poikkeahan toistekin.

11:46 ap.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tackar og pockar.

Hermannin nuorisoseuraa olen tosiasiassa lurkkinut taka-alalta jo hyvin kauan ja verbaaliseen ulosantiisi viehätyin jo joskus vuonna bofferi ja kypärä tietyllä pahalla nazzikeskustelupalstalla.

7:52 ip.  
Blogger Lupus kirjoitti...

No mutta, sehän on Rauna!

Mitä aiheeseen tulee, oma historiani on täpötäynnä tuonkaltaisia esimerkkejä. Lukion toisela luokalla eräs tyttö tuli kesken välitunnin melkein vetämään mua turpaan ja avautui: "Mä olen yrittänyt iskeä sua jo toista vuottä etkä vieläkään ole edes huomannut!"

9:31 ap.  
Blogger Ana kirjoitti...

Mieli teki yhtyä virnuiluun, mutta sitten tajusin, etten itse ole vielä yli nelikymppisenäkään saanut silmiä auki sen suhteen, oisko joku milloin ns kiinnostunut vai ei.

Toisaalta, aika rauhallista näin. En valita!

3:41 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Sampsalle o/

Nyttemmin on onneksi alkanut kehittyä joku kuudes aisti tuollaisten kiinnostusten suhteen, eli vaikka mitään käytännön havaintoa ei olisikaan nähtävissä niin päässä piippaa että "tuota muuten taitaa napata joku minä" ja useimmiten osuu oikeaan.

7:01 ip.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu