tiistaina, lokakuuta 09, 2007

Oi jospa oisin saanut olla mukana

Susanna Penttilä, jonka nimen te ehkä tunnette vaikka minä en tunnekaan, kertoo Iltalehdessä railakkaasta ja glamourin täyttämästä elämästään, johon kuuluu säännöllisiä visiittejä rivieralaisiin yksityisklubeihin, joissa samppanja virtaa ja miehillä on "pelinappulaa", kenties myös ilman partitiivia.

Kateuteni saavuttaa kliimaksin, kun Penttilä paljastaa, että Näyttelijä Bruce Willisin kanssa hän on seissyt samassa vessajonossa Saint Tropezin Club 55:ssä.

8 kommenttia:

Blogger Dr. Doctor kirjoitti...

Jos Penttilä ja Willis olivat samassa jonossa, olettaisi jommankumman erehtyneen väärään jonoon...

Vai onko tämä taas niitä unisex juttuja, joista konservatiivi ei ymmärrä mitään. Nuoruudessani oli vain sexunia...

10:38 ap.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Penttilä on aloittelija.

Minä olen ryypännyt Kerstin Campoyn kanssa Soarve Stohppussa Karigasniemellä.

1:53 ip.  
Blogger anu kirjoitti...

Hitsi. Huomamistko, että sua on siteerattu Ihmisuhteiden bannerissa? Julkkis.

9:10 ip.  
Blogger Junakohtaus kirjoitti...

No hemmetti. Sehän on käytävä tsekkaamassa heti. Kiitti vinkistä.

9:17 ip.  
Blogger Kekke kirjoitti...

"Minä olen ryypännyt Kerstin Campoyn kanssa Soarve Stohppussa Karigasniemellä"

Mikä on Soarve Stohppu?

2:28 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kekke,

S.S. on baari, jossa tirnuttelin vuosi sitten Muotkatunturiin tekemäni vaelluksen jälkeen. Saatan muistaa paikan nimen väärin.

Joka tapauksessa, iltaa tuli vietettyä sekalaisessa seurassa. Keskustelin mm. paikallisten poromiesten kanssa suurpetojen suojelusta - kokemus jota voin koko sydämestäni suositella hintelille tagliatelle-vihreille..... :)

3:00 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Vaan minäpä olen tavanut BB:n.

8:09 ip.  
Blogger pikku printti kirjoitti...

Teemu: big bloggerin?

11:36 ip.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu